• Ανακτήσεις Δεδομένων
  • 1

Service Motherboard (Reballing)

Ανάκτηση δεδομένων

Service Desktop

Service Laptop

Service Printer

Monitor Service

Service UPS

Service TV /Blue-Ray/ Hi_Fi / PS

Από σκληρούς δίσκους

Αν έχετε "φορμάρει" κατά λάθος τον σκληρό δίσκο του H/Y σας, αν έχετε διαγράψει τα δεδομένα, αν ο Η/Υ δεν αναγνωρίζει καθόλου τον σκληρό δίσκο, αν ακούγεται θόρυβος ή "χτυπήματα" απο τον δίσκο, τα δεδομένα σας δεν είναι απαραίτητα "χαμένα".
Έχουμε την δυνατότητα να ανακτήσουμε τα δεδομένα σας και να τα αντιγράψουμε είτε σε νέο εξωτερικό σκληρό δίσκο αν ο δικός είναι κατεστραμμένος, είτε στον ίδιο δίσκο αν αυτός είναι λειτουργικός.

 

Από κάρτες μνήμης και USB stick

Η Τεχνολογία στις κάρτες μνήμης και στα USB sticks είναι σχεδόν ίδια όπως και στους σκληρούς δίσκους SSD έτσι και αυτά θεωρούνται πιο ασφαλή και έχουν πολύ μικρότερες πιθανότητες να χαλάσουν. Αν έχετε "φορμάρει" κατά λάθος ή αν έχετε διαγράψει τα δεδομένα σας, από το την κάρτα μνήμης του κινητού σας, ή του USB stick, αυτά δεν είναι απαραίτητα "χαμένα".
Έχουμε την δυνατότητα να ανακτήσουμε τα δεδομένα σας και να τα επαναφέρουμε.

 

Απο σκληρούς δίσκους SSD

Οι δίσκοι τεχνολογίας SSD θεωρούνται πιο ασφαλείς και έχουν πολύ μικρότερες πιθανότητες να χαλάσουν, καθώς δεν αποτελούνται απο κινητά και μηχανικά μέρη όπως οι κλασικοί σκληροί δίσκοι. Παρόλα αυτά η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους πάντα υπάρχει. Αν έχετε "φορμάρει" κατά λάθος τον σκληρό δίσκο του H/Y σας, ή αν έχετε διαγράψει τα δεδομένα σας, αυτά δεν είναι απαραίτητα "χαμένα".
Έχουμε την δυνατότητα να ανακτήσουμε τα δεδομένα σας και να τα επαναφέρουμε στον ίδιο τον σκληρό δίσκο.

FAQ

  • Τι είναι το Reballing? +

    Το Reballing είναι η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την επισκευή πλακετών (motherboard) σε επίπεδο εξαρτήματος. Γίνεται αφαίρεση του προβληματικού εξαρτήματος με τη χρήση ειδικών συσκευών και επανακόλληση ή αντικατάσταση τους. Το κόστος επισκευής της συσκευής μειώνεται δραματικά, καθώς δεν απαιτείται η αντικατάσταση ολοκληρης της μητρικής πλακέτας (motherboard), η οποία είναι συνήθως πολύ ακριβή και πλησιάζει το 60-70% της αξίας ολόκληρης της συσκευής. Για παράδειγμα το κόστος της μητρικής πλακέτας μαζί με την εργασία αντικατάστασης της, μπορεί να κυμαίνεται απο 250 έως 500€, ενώ το κόστος επισκευής της συσκευής με επισκευή της πλακέτας θα είναι απο 70 έως 120€.
  • Διάρκεια επισκευής? +

    Ο χρόνος της επισκευής εξαρτάται από το είδος της βλάβης και τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών που απαιτούνται για την επισκευή. Αν το ανταλλακτικό είναι διαθέσιμο στο stock μας, ή στην ελληνική αγορά, ο μέσος χρόνος επισκευής είναι μία εργάσιμη ημέρα. Αν το ανταλλακτικό πρέπει να παραγγελθεί απο το εξωτερικό ο χρόνος επισκευής είναι απο 4 ημέρες έως 2 εβδομάδες. Αν η συσκευή είναι εν μέρει λειτουργική (για παράδειγμα αν έχει χαλάσει το πληκτρολόγιο ή η οθόνη στο laptop), μπορείτε να παραλάβετε την συσκευή μετά τη διάγνωση και να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή με εξωτερικό πληκτρολόγιο ή οθόνη, έως ότου παραλάβουμε το ανταλλακτικό. Στη συνέχεια μπορείτε να ξαναφέρετε την συσκευή στο service μας και η επισκευή να γίνει εντός 2 ώρων.
  • Εγγύηση επισκευής? +

    Για το ανταλλακτικό που θα χρησιμοποιηθεί για την επισκευή ή εγγύηση είναι αυτή που δίνει ο κατασκευαστής. Αυτή μπορεί να είναι απο 3 μήνες μέχρι lifetime δηλαδή για όλη τη διάρκεια ζωής του ανταλλακτικού (ως διάρκεια ζωής ορίζεται ο χρόνος για τον οποίο ο κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος να υποστηριζεί το ανταλλακτικό ή τη συσκευή και ο χρόνος αυτός για προϊόντα τεχνολογίας αιχμής μπορεί να φτάσει και τα 4 χρόνια). Σε κάθε περίπτωση αυτό θα σας γνωστοποιηθεί εγγράφως με την προσφορά επισκευής που θα λάβετε απο εμάς.
  • Κόστος επισκευής? +

    Το κόστος της επισκευής εξαρτάται από το είδος και την πολυπλοκότητα της βλάβης καθώς και από τα ανταλλακτικά που πιθανόν να απαιτηθούν. Για παράδειγμα αν έχει πρόβλημα η μητρική πλακέτα (motherboard) του laptop και είναι δυνατή η επισκευή της, το συνολικό κόστος επισκευής δεν θα ξεπεράσει τα 120€. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων επισκευής (εκτός μητρικής πλακέτας) το κόστος της εργασίας δεν ξεπερνάει τα 40€. Σε κάθε περίπτωση αυτό θα σας γνωστοποιηθεί εγγράφως με την προσφορά επισκευής που θα λάβετε απο εμάς.
  • Μη αποδοχή προσφοράς...χρεώνεται? +

    Αν ολοκληρωθεί η διάγνωση της βλάβης και δεν αποδεχθείτε την προσφορά επισκευής που θα σας αποσταλεί, αν παραλάβετε την συσκευή απο το service μας εντός μίας εβδομάδας, δεν θα έχετε κανένα κόστος. Αν επιθυμείτε να σας στείλουμε την συσκευή στο χώρο σας με courier θα επιβαρυνθείτε το κόστος των μεταφορικών.
  • Αν έχει χαλάσει ο σκληρός δίσκος της συσκευής μου θα ανακτήσετε όλα τα δεδομένα? +

    Σε περίπτωση βλάβης του σκληρού δίσκου η ανάκτηση των δεδομένων μπορεί να απαιτεί δύσκολες και πολύπλοκες διαδικασίες. Την ποιότητα και τον όγκο των δεδομένων που θα ανακτηθούν, δεν είναι δυνατόν να τον γνωρίζουμε εκ των προτέρων καθώς εξαρτάται απο το είδος της βλάβης του σκληρού δίσκου.
  • 1

Αίτημα Επισκευής

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας και εντός 24 ώρων θα σας απαντήσουμε για το πιθανό κόστος επισκευής της συσκευής σας.

Αίτημα Επισκευής